Trainingskamp Barcelona: Dag 3 & 4

Dag 3 & 4 van het trainingskamp van NSVV 1.

Op zaterdagochtend werd bijtijds ontbeten zodat er om 10.00 uur weer lekker kon worden getraind. In de Spaanse ochtendzon hadden enkele nachtbrakers wat moeite met de intensiteit van de training, maar onder het mom van “‘s avonds een vent, ‘s ochtends een vent”, werd een goede training afgewerkt.

Het middagprogramma zou aanvankelijk bestaan uit een wedstrijd van Barcelona B, maar omdat we onverwacht toch nog naar Barcelona – Celta de Vigo konden, voelde dat een beetje als mosterd na de maaltijd. We veranderden de wedstrijd in een fietstour door Barcelona, zodat er ook nog wat cultuur kon worden gesnoven. Gaudí is in ieder geval geen onbekende meer… In de avond was iedereen vrij en werd er menig bar in Barcelona onveilig gemaakt

Zondagochtend stond als afsluiter een stadiontour door Camp Nou op het programma. Met een gids bezochten we de kleedkamer, spelerstunnel, persruimtes en stonden we aan de rand van het veld. Een Superleuke experience! Inmiddels hebben we weer voet op Nederlandse bodem gezet en wordt er dinsdag weer ‘gewoon’ gevoetbald, om 20:00 thuis tegen Piershil.

Het was een geslaagd trainingskamp

er zijn geen afbeeldingen gevonden