Trainingskamp Barcelona: Dag 1 & 2

Dag 1 & 2 van het trainingskamp van NSVV 1.

Op donderdagochtend 7.30 uur was het verzamelen op het complex waarna om 7.45 uur per bus vertrokken werd richting Rotterdam The Hague airport voor de heenvlucht naar Barcelona. Na aankomst werd de eerste training afgewerkt op een kunstgrasveld wat 10 minuten van het hotel af ligt.

Donderdagavond stond er een bezoek aan de bekerwedstrijd tussen Barcelona en Celta de Vigo op het programma. Echt genieten van het immens grote Camp Nou en de kwaliteit van deze voetballers. Voor onze neus zagen we o.a. Messi en Suarez scoren en Barca met 5-0 winnen. Zie hier de viering van de 1-0 van Messi.

Vrijdagochtend werd er na een goed ontbijt zelf aangetreden in een iets kleiner stadion, midden in Barcelona. Er werd met 3-0 verloren tegen een gretig DIOS in een wedstrijd waar al onze 22 spelers één helft hebben gespeeld.

Vrijdagmiddag is er een beachsoccer toernooitje gespeeld, waarbij geen passerende strandganger veilig was. Na het diner stond de Voetbalquiz op het programma waar in teams gestreden werd voor de winst.

De sfeer en het weer zijn beide uitstekend!

er zijn geen afbeeldingen gevonden