Wintertrainingsprogramma vanaf vandaag geldig

Zolang we nog geen tweede kunstgrasveld hebben, moeten we trainen op wedstrijdvelden 4 en 5 om volgens de KNVB normen voldoende ruimte per team te hebben.

Het trainen op de velden 4 en 5 waar ook wedstrijden op gespeeld worden, is eigenlijk niet de bedoeling. Onze consul staat tijdelijk trainen op velden 4 en 5 toe, zolang de veldkwaliteit voor wedstrijden acceptabel is.

Nu is het moment aangebroken dat de veldkwaliteit dusdanig verslechterd is, dat trainen op veld 4 niet meer is toegestaan (op veld 5 staat de consul het nog wel tijdelijk toe).

We hebben daarom weer een speciaal wintertrainingsprogramma gemaakt, waarbij veld 4 niet meer voor trainingen wordt gebruikt. Hierbij de link naar deze indeling

Het kan zijn dat daarnaast onze consul beslist om op een avond de trainingen op natuurgras af te lassen en alleen kunstgrasveld 2 gebruikt mag worden voor trainingen. Voor deze situatie hebben we ook een wintertrainingsprogramma met alleen veld 2 gemaakt. Hierbij een link naar deze indeling.

We vragen begrip van eenieder die met deze wijziging te maken heeft.

We lossen het samen op. Wij zijn met z’n allen NSVV!